İŞTE ATATÜRK

İŞTE ATATÜRK
Allah Kuran’da: “Hakkında bilgin olmayan şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz ve gönlün hepsi bundan sorumlu tutulacaktır.” (17/İSRA/36) buyurmuştur. Atatürk de: “Türk Kuran'ın arkasında koşuyor; fakat onun ne dediğini anlamıyor, içinde neler var bilmiyor ve bilmeden tapınıyor. Benim maksadım; arkasında koştuğu kitapta neler olduğunu Türk anlasın” (Osman Ergin, Türk Maarif Tarihi 1-5, 1977 /A. Gürtaş, s. 41) demektedir.- "İŞTE ATATÜRK" PORTALINA GİRMEK İSTEDİĞİNİZDE YUKARIDAKİ RESMİ TIKLAYINIZ.

27 Ocak 2016 Çarşamba

ATATÜRK ve İSLAM DÜŞMANLARI HALA DÜŞÜNMEZ MİSİNİZ?



Rum Atatürk için bakın ne dedi ?

14 Kasım 2015 Cumartesi 22:05

İstanbul'da yaşayan Rum genci Stefo Seyisoğlu'nun 10 Kasım'ın yıldönümünde Atatürk'e yönelik çirkin saldırılara Facebook sayfasından verdiği cevap sosyal medyada beğeni ve paylaşım rekoru kırıyor.

 'Ve biz hepimiz, TÜRK olmanın bir dayatma değil, Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmanın verdiği bir nimet olduğunu biliyorsak… Biliyorsan… Bunu önce Allah’a… Sonra ona borçlusun…'  
 
"Harita ve hal böyleyken, sen 90 yılda asimile olup yok olur muydun olmaz mıydın…



Bugün bu ülkenin camilerinin minarelerinden ama türkçe, ama arapça, 5 vakit ezan okunmuşsa ve okunuyorsa…

Ve Caterina, Yorgo, Leonardo, İsabella, isimlerini Mehmet, Ayşe, Ali, Zübeyde’den daha az duyuyorsan…


Ve azınlık olan SEN DEĞİL isen…


Ve sen bir ulus milletsen…


Ve biz hepimiz, TÜRK olmanın bir dayatma değil, Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmanın verdiği bir nimet olduğunu biliyorsak…


Biliyorsan…


Bunu önce Allah’a…


Sonra ona borçlusun…


 O mu..?


Heh işte senin o şuursuzca, kulaktan dolma bilgilerle hakaret ettiğin, ama seni sen, bu vatanı vatan yapan adam…


Hani o…
O’nun adı;


 MUSTAFA KEMAL ATATÜRK..!"


İşte Stefo Seyisoğlu'nun paylaşım rekoru kıran o yazısı:


Beni bilen bilir, polemiğe girmem pek…


Ama damarıma basılırsa da sağlı sollu girer, herşeyi de göze alırım…


Bugüne dek 1000’e yakın kitap okudum, çoğu tarihle ilgili…


Her kesimden yazılmış, her görüşten, her renkten…


Osmanlı tarihi hayranı olduğumu da bilmeyen yoktur…


Muhteşem bir imparatorluk…


Bunu söyleyen, tarihine bahsettiği imparatorluk tarafından son verilmiş bir Bizanslı, 
dikkatinizi çekerim


Ama kabul edelim…


İçeriden, dışarıdan…


 O, 3 kıtada hüküm süren muhteşem imparatorluk, MUSTAFA KEMAL Samsun’a çıkmaya karar verdiğinde, işte bu haritadaki gibi paylaşılmıştı…




“Böyle birşey yok” diyemezsiniz…


Var arkadaşlar…


Sevr antlaşmasını internetten bulmak çok zor değil…


Atatürk rakı içmişmiş…


Siroz’dan ölmüşmüş…


Müslümanlığı yok etmişmiş…


Osmanlı’yı ortadan kaldırmışmış…


Osmanlı son dönemlerde çok doğru işler yapmış olsaydı, 3 kıta toprak mı kaybederdi yapmayın…


Padişahlık ve hilafet rejimi doğru bir yönetim şekli olsaydı, bugün bunları konuşmuyor olurduk zaten…


Dönem itibariyle geçilmesi gereken bir süreç vardı…


Bugün hepiniz uçağa biniyorsunuz değil mi…


Dünyada “uçmak” ile ilgili ilk ciddi deneyi yapan kim bilir misiniz…


“Hezarfen Ahmet Çelebi…”


Neden öldürüldüğüne de bir bakın…


Bu topraklarda yobazlığın nelere engel olduğunu çok daha iyi anlarsınız…


O zaman napıyoruz şimdi..?


Uçak ve uçmak günah mı dostlar…


Osmanlı son dönemlerde “ne yazık ki” böyle kör bir zihniyetin içinde düşmüştü…


Nerede Fatih, Bayazid, Yavuz, Kanuni dönemindeki ilim irfan merkezi Osmanlı…


Nerede yabancı toprağa basmasın diye, ayakkabısının arasına Osmanlı toprağı koyduran Saçma sapan zihniyet…


Herşey doğru olsaydı,


bu toprakların da Mustafa Kemal’e ihtiyacı olmazdı…


Bundan emin olun…


Muhafazakar çok dostum, abim, kardeşim vardır…


Canımı verecek kadar sevdiklerim…


Ben ağızlarından hiçbir zaman Mustafa Kemal’le ilgili olumsuz bir şey duymadım…


 Ama bazı yobazlar var…


Tek taraflı bilip “veledi zina” “anası fahişeydi” diyenler…


Şu kısacık saygı duruşunu, “puta tapma” diye niteleyenler…


Mevlid okunsun, pilav dağıtılsın, fatiha okunsun, böyle tören mi olur diyen var…


Küfreden…


Hakaret eden…


Bak güzel kardeşim bu söyleyeceğimi ister yanlış anla…


İster kulağınla duy…


İster ilginç olsa da duyma yetinin geliştiği başka bir yerinle…


Dönemin şartlarında herkes kadar hatası olabilir…


Kimse hatasız değildir…


Bu ülkede inanışları, düşüncesi, tarzı, dili, dini, ırkı yüzünden ötekileştirilmiş herşeye karşıyım ve karşısındayım…


Bunu da bilen bilir…
Ama bu haritaya iyi bak…
İnanmıyorsan gir, ingiliz, italyan, yunan kaynaklarında Sevr’i oku…
Toprak paylaşım haritalarına bak…


 Gerçekle yüzleş…


Ben bu hıristiyan halimle, fatiha okudum bugün onun için…


2 gün önce evimde kuran vardı, eşim müslüman, bilen bilir…


Bu yazıyo okuyanların içinde, evimdeki kuran’a gelenler de vardır, onaylasınlar…


Biz Atatürk’ü sevenler, onun için mevlid de yapıyoruz…
Pilav da dağıtıyoruz…
Dinsiz değildi, değiliz evellallah seni cahil cühela…
Hz.Muhammed, “bir elinin verdiğini, öteki görmeyecek” diye buyurmuş…
Yaptıklarımızı reklam etmiyoruz diyeyse bu cahilliğin, buyur içinde patlasın kardeşim…
Sen ve sana yardaklananlar da, paylaşım ve düşüncelerinin altında cahil cahil eğlen, eğlensinler…


Ha seni bir konuda daha ayıltayım…


Belki zoruna gidecek…


Belki bunu söylediğim için benden nefret edeceksin…


Valla çok da büyük bir kayıp değilsin…


Sen bilirsin…


Bak şimdi burayı çok iyi oku;


Ben, doğu roma imparatorluğu yani sizin deyiminizle Bizans mensubu bir hıristiyanım…


Bu topraklarda sen yokken de vardım…


Dönem toprak kazanarak yaşama dönemiydi…


Devletim tarihe gömülene dek akınlarını sürdürdün…


Ben o dönem; “İstanbul’da bir kardinal külahı görmektense, Osmanlı sarığı görmeyi tercih ederim” diyenlerdendim…


Fetihte kapıma dayandın, hakkınla şehri aldın…


Sonra deden fatih dedi ki; “canımız bir, malımız bir” yüzyıllarca birlikte yaşadık…


Ben…


Osmanlı güç kaybederken, ellerini ovuşturup yediği kaba pisleyen hainlerden olmadım…


Dedemin dedesi balkan savaşı gazisi…


Osmanlı yok olurken, kendini ve vatanını da yok sayanlardandık…


Kendi dindaşlarım ülkenin dört bir yanına yayılmışken, ben cephede toprağım için savaştım…


Biri de çıkıp desin, “Stefo’yu ya da ailesinden, sülalesinden birini ihanet içinde gördük” kendi canımı kendim alırım…


Ülkemi böyle severken, asimile de olmadım…


Kiliseme gittim, orucumu tuttum…


Çocuklarıma öğrettim, sirtaki oynadım, uzo içtim…


Bayramlarımı kutladım…


 Derken iş bu haritadaki noktaya geldi…





Şimdi…


Harita ve hal böyleyken, sen 90 yılda asimile olup yok olur muydun olmaz mıydın…


Bugün bu ülkenin camilerinin minarelerinden ama türkçe, ama arapça, 5 vakit ezan okunmuşsa ve okunuyorsa…


Ve Caterina, Yorgo, Leonardo, İsabella, isimlerini Mehmet, Ayşe, Ali, Zübeyde’den daha az duyuyorsan…


Ve azınlık olan SEN DEĞİL isen…


Ve sen bir ulus milletsen…


Ve biz hepimiz, TÜRK olmanın bir dayatma değil, Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmanın verdiği bir nimet olduğunu biliyorsak…


Biliyorsan…


Bunu önce Allah’a…


Sonra ona borçlusun…


O mu..?


Heh işte senin o şuursuzca, kulaktan dolma bilgilerle hakaret ettiğin, ama seni sen, bu vatanı vatan yapan adam…


Hani o…


O’nun adı;


MUSTAFA KEMAL ATATÜRK..!


Stefo Seyisoğlu

Kaynak:toplumsalses



SÖZÜNDE  “MÜSLÜMAN”,  BİR ATATÜRK VE İSLAM DÜŞMANI DA ŞUNLARI YAZIYOR.



 Kendisine “Müslümanım” diyen, TÜRK, ATATÜRK VE TSK. MENSUPLARI HAKKINDAKİ DELİLSİZ YALAN VE İFTİRA SÖZLERİ SEBEBİYLE, (13 Eylül 2013 de aleni paylaştığım iletimle),  kendisini muhatap almayarak Allah’ın adaletine havale ettiğim, hem ATATÜRK DÜŞMANI ve hem de “Allah İle aldatarak” belli bir zihniyetin /  siyasetin sözcülüğünü yapan birçok iletisi google gurup arşivlerinde mevcut olan, bir İSLAM DÜŞMANI da bakın neler diyor:


“Çünkü eskiden bir mankurt olarak yetiştirilmiş….  Sizler Bu milletin ordusu olduğunu unutmuş Tapınak şövalyelerinin Öldürdükleri bir kahramana mezar diye kamufle ettikleri Grek, Mısır ve Süleyman mabedinden esinlenerek yapılmış Colombia üniversitesini bir kopyası olarak yaptıkları tapınağı ve artık kimseye bir komut verecek durumda olmayan ölmüş bir komutanı İlah, yatırıldığı Tapınağı kıble edinmiş …” (12 Eylül 2013)

Atatürk’e ulûhiyet  (tanrılık sıfatı, Allah’lık vasfı)isnat ettiniz”

Bu Türk milleti ve Türkiye Müslümanları o derece aptal ve ahmak insanlardır ki…”

…………..
…………..

 “Sahte isimde kullanan Kemal Adal, Allah’a Şirk koştuğunuz bir devlet adamını referans gösterip Allahın kendi sözlerine resul ve Kuranda resmen beyan ettiği Hatemül enbiyası ve son Resulünü devre dışı bırakıp kendinize idol (put) yontuyorsunuz.” (26 Ocak 2016)

ŞİMDİ:


BENİ VE TANIMADIĞI ASKER KİŞİLERİ DE, “MANKURT” LUKLA ve “ŞİRK” İLE İTHAM EDİP” , “ İNANÇ VE İMANLARIMIZI“  DA ”ATATÜRK’Ü İLAH VE ANITKABİR’İ KIBLE EDİNİLMİŞ BİR TAPINAK OLARAK KABUL EDEN” KİŞİLER OLARAK YARGILAYIP,  HAKKIMIZDA,  HAŞA KENDİNİ ALLAH SANARAK, HÜKÜM VEREN BU ATATÜRK VE İSLAM DÜŞMANLARINA, ABDULLAH MUSTAFA MAHLASLI MUSTAFA KEMAL ADAL (M. Kemal Adal) OLARAK, BEN DE HER ZAMAN, GEÇMİŞTE, GÜNÜMÜZDE VE GELECEKTE DERİM Kİ:


 Yüce Rabbime sonsuz hamd ederim ve şükrederim ki: 

Allah beni, hem nüfus kaydındaki " Mustafa Kemal " olan ve taşımaktan onur duyduğum  "Atatürk'ün adı" ile "ATATÜRKÇÜ / KEMALİST" olmakla ve hem de  İnternet ortamındaki grupların bir kısmında, İnternet deyimiyle "nick" ismi,  yani mahlas / takma ad olarak seçtiğim  "Allah'ın Kulu Mustafa  = Abdullah Mustafa"  ismi ile  de (ve asla yalancılık yapmadan ve her sorulduğunda Allah'ın tanıklığında  dosdoğru alenen beyan ettiğim gibi)  "MÜSLÜMAN / MÜMİN" olmakla şereflendirdi.


 Merak ettiğin şeyleri sor, sorgula ve araştır ki öğrenesin. Bak, yalansız dolansız dosdoğru sordun, ben de söyledim.

Daha öncede soranlar oldu. Onlara da söyledim. Sakladığım gizlediğim bir şey değil ki söylemekten çekineyim. Ama hala hakkımda araştırma yapmadan, bana "general" demektesin ki anlaşılan huylu huyundan vazgeçmediği gibi,  "en basit ve kolay bir konuda bile aklınızda olanın doğruluğunu tahkik ve sorgulamaktan aciz  bir zihniyetin modeliğini"  yapmaya devam ile inat ve ısrarla, zannın üzerine ahkâm kesmeyi sürdürmektesin. Vazgeç,"AKLINI PUTLAŞTIRMA". 

Her ortamda ve her platformda, açık, net ve aleni olarak, iftiharla "ATATÜRKÇÜ MÜSLÜMAN" / "MÜSLÜMAN ATATÜRKÇÜ" olduğunu beyan eden ve savunan, "Allah'ın Kulu Mustafa Kemal" olarak ben sana hiçbir şey saklamadan / saptırmadan  daima doğru bildiğimi yazıp, yanlış gördüğüme dikkatini çektim.


 Senin hesabın benden sorulmayacak. Bundan sonrası sana kalmış. 

Seçim senin ama dikkat et, zaman dar.

Hidayete erdirmek, Allah'a mahsustur.

Rabbim kendisine sığınıp, dileyenleri, dilediğince rahmet, mağfiret ve hidayeti ile kuşatsın.

(İletinin aleni ilk paylaşım tarihi:  2 Temmuz. 2013)




ATATÜRK VE İSLAM DÜŞMANLARINA DA, TAKİPÇİLERİNE DE, DÜŞÜNMELERİNİ VE VİCDANLARINDA (VARSA) CEVAPLAMALARINI ÖNERİRİM:


Gerçeğin örtülmediğinden emin misiniz?..

Doğru sözlü müsünüz?

 Ben tüm yazılarımı, İleti yoluyla paylaştıklarımı, Bütün bunların "Allah’ın huzurunda açılıp okunacak olan bir kitaba" (amel defterlerimize) yazıldığına da inanarak, o bilinçle yazıyor ve paylaşıyorum.

 Ya siz?...

M. Kemal Adal
26. Ocak. 2016 /İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder