İŞTE ATATÜRK

İŞTE ATATÜRK
Allah Kuran’da: “Hakkında bilgin olmayan şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz ve gönlün hepsi bundan sorumlu tutulacaktır.” (17/İSRA/36) buyurmuştur. Atatürk de: “Türk Kuran'ın arkasında koşuyor; fakat onun ne dediğini anlamıyor, içinde neler var bilmiyor ve bilmeden tapınıyor. Benim maksadım; arkasında koştuğu kitapta neler olduğunu Türk anlasın” (Osman Ergin, Türk Maarif Tarihi 1-5, 1977 /A. Gürtaş, s. 41) demektedir.- "İŞTE ATATÜRK" PORTALINA GİRMEK İSTEDİĞİNİZDE YUKARIDAKİ RESMİ TIKLAYINIZ.

28 Ekim 2016 Cuma

CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMASI

bayrak



ne_mutlu

“Türkiye Cumhuriyetini kuran Türkiye halkına Türk Milleti denir.”
 ​- ATATÜRK​


“Ne Mutlu Türküm Diyene” diyen ve ​diyebilmekten onur duyan; "Türk ​İstiklalini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmek" te azimli ve kararlı olan, A​ziz Türk Milleti’m​in Cumhuriyet Bayramı’ nı kutluyorum.

Yapacağımız seçim, tercih ve “Emaneti ehline veren” oylarımızla, Türkiye Cumhuriyeti’nin bölünüp parçalanmadan, Türk bayrağı altıda, yekpare bir ulus devlet olarak, milletçe nice bayramlarımızın çok daha coşkulu ve mutlu kutlanma imkanlarını ebediyen sağlamasını, Allah’tan niyaz ediyorum.

Başta Türkiye Cumhuriyeti’ nin kurucusu Halaskar ​Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silâh arkadaşları olmak üzere, canları ve kanlarıyla bu toprakları vatan yapıp,​ bize emanet eden tüm şehit ve gazilerimizi Rahmet, minnet ve ibretle anıyorum.

Ruhları şad, mekânları da cennet olsun İnşallah.

M. Kemal Adal.
29 Ekim 2016 / İZMİR

1 yorum:

  1. Bu güne kadar Cumhuriyet Bayramı Kutlamasını böyle anlamlı kelime ve cümlelerle ifade edilişini görmemiş ve okumamıştım. Bende aynı his ve düşüncelerle Cumhuriyet Bayramınızı kutluyor sizleri ALLAHA emanet ediyorum .

    YanıtlaSil