İŞTE ATATÜRK

İŞTE ATATÜRK
Allah Kuran’da: “Hakkında bilgin olmayan şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz ve gönlün hepsi bundan sorumlu tutulacaktır.” (17/İSRA/36) buyurmuştur. Atatürk de: “Türk Kuran'ın arkasında koşuyor; fakat onun ne dediğini anlamıyor, içinde neler var bilmiyor ve bilmeden tapınıyor. Benim maksadım; arkasında koştuğu kitapta neler olduğunu Türk anlasın” (Osman Ergin, Türk Maarif Tarihi 1-5, 1977 /A. Gürtaş, s. 41) demektedir.- "İŞTE ATATÜRK" PORTALINA GİRMEK İSTEDİĞİNİZDE YUKARIDAKİ RESMİ TIKLAYINIZ.

23 Nisan 2016 Cumartesi

KARINCADAN GELEN MESAJ

E Posta kutuma KARINCADAN bir ileti gelmiş, Paylaşmak isterim:

"Sevgili ev sahipleri.......

Biliyoruz ki bizleri istemiyorsunuz. Eğer ki bizleri gerçekten evinizde istemiyorsanız lütfen BİZİ ÖLDÜRMEYİN

Ben salatalık kabuğundan nefret ederim. Girdiğim yerleri takip ederek salatalık kabuğu koyarsanız ben anlarım ki beni istemiyorsunuz ve ben evinize girmem. Kireç veya sıradan bir okul tebeşirle yolu çizerseniz ben o çizgiyi asla geçmem. Eğer limonu küçük küçük keser ve gireceğimiz yerlere koyarsanız biz anlarız ve girmeyiz. Ayrıca rahatsız olmaz iseniz cam kenarlarına sarımsak sürebilirsiniz. Biz sarımsak kokusu duyduğumuz yere girmeyiz.

Ama lütfen bebek pudrası dökmeyin. ONLAR BİZİ ÖLDÜRÜR pudra nefes yollarımızı tıkar ve ölürüz.

Eğer bunları yaparsanız bizler sizi hiç rahatsız etmeyiz.

Ama unutmayın içeri almazsanız bile KAPINIZIN ÖNÜNE bir kap içerisinde SU BIRAKIRSANIZ , tüm küçük dostlarım adına size minnettar olurum...

KARINCA..."

*****

E... NE DEMİŞTİR İNSANOĞLU ve YARATICISI:

"NASİBİ OLAN KARINCADAN ALIR DERS, NASİBİ OLMAYANA KAİNAT KİTAP OLUP AÇILSA TERS."

"İNANANLAR, İNANIN / İMAN EDENLER İMAN EDİN" (4 / Nisa / 136 )



NEYE İNANIRSAK İNANALIM; SORGULAYIP, TAHKİK EDEREK ÖYLE İNANALIM. 

M. Kemal Adal
23 Nisan 2016 / İZMİR


1 yorum:

  1. Bu güzel ve etkileyici mektup için teşekkür ederim çünkü son zamanlarda başım oldukça dertte idi. Selam ve sevgiler. İsmail Rakunt

    YanıtlaSil